Wednesday, June 22, 2011

Rindu....

Esok aku akan ke Kuala Terengganu untuk konvensyen. Sepatutnya memang bukan aku yang pergi, tapi aku terpaksa jadi bidan terjun menggantikan staff yang tak boleh pergi. Disebabkan aku seorang yang sangat bertanggungjawab kepada kompeni, maka aku pon menggantikan tempat dia. Terima kasih kepada En. Suami sebab mengizinkan dan memahami. 

Esok juga kali pertama meninggalkan sharhan dan suami.... huuu... sedih.... Aku akan merindui mereka secara banyak... Secara sangat banyak... T_T

I LOVE U BOTH.....  T_T

 membersihkan rumah... vacum cleaner ibu juga pengemop lantai...
Ini cara tidur ala-ala akrobatik
 Sikit lagi nak tertutup lobang idung
 Hiyarghhh..! Aksi terlampau
 Akhirnya... tidur lena sampai pagi....

Jadi anak yang soleh dan bertakwa ye sayang.... Doakan ibu dan ayah selalu.....

No comments:

Post a Comment