Wednesday, July 17, 2013

Bosan

Wohhhh! Berpinor-pinor dah mata aku ngadap laptop neh. Oh saya belum ada pc sendiri cuma ada sebuah laptop sahaja di opis sekarang. Bosannyaaaaa! Tak de kerja nak buat! Uff! Sampai naik berpinor mata ngadap laptop neh wehhh... Sesape yg agak2 ada keje berlebiih-lebihansila lah bagi kat aku sikit, biar aku tolong buatkan nak?

Kelmarin, 15hb ada 5 orang lagi staff baru masuk. 2 org lelaki 3 org ppn. Yg ppn tu sebagai Admin Assistant kiranya nanti akan report kat Admin Executive la selain kat Section Manager. 2 orang tu memang aku kenal time interview. Tapi yg Mimi la mmg agak rapat sb siap wassap lepas habis ivw. Maimon plop budak Chini n aku mmg ada borak2 dgn dia masa ivw aritu. Biasalah aku kan mesra alam. Tapi diorang nanti akan di tugaskan di Section Office. Tugas diorang lagi byk la daripada aku kt HQ. HR pon diorang kena buat, storekeeper, admin tu of kos lah dan keje2 kontrak jugak seperti claim, claim submission to HQ. Pehhhh... Banyak jugak tugas-tugasnya. Saya sendiri tidak pasti apa lagi yg perlu saya lakukan di HQ. Setakat ni cuma jaga stok keluar masuk,stationeries ajer. Tu yg rasa bosan sgt2 tu huhuhu.

Aku rasa maybe aku kena gi cek mata kot. Tgk handphone pon mata berpinor. Ke aku ada rabun silau neh? Ke aku pregnant??? OH TAK MUNGKIN! huhuhu

Aku menaip ni pon tgk kat keyboard jer x pandang skrin. Sakit plop mata. Agaknya hari-hari ngadap laptop tu yg jadi gitu tu.

K lah. Nak buat2 mcm ada keje jap. 

KBYE


1 comment: