Monday, October 3, 2011

Explorasi DSC-W530

Gambar di atas aku guna mode automatic apokobondo tah namanya. Maknanya kamera tu carik sendirilah dia nak pakai mode apa... Mode terang ke, gelap ke, potrait ke, landscape ke.. Gitu lah adanya.... Tapi rasanya x ada beza pon dengan gambar bawah. Gambar bawah ni aku amik dengan mode landscape.



Gambar pokok bunga raya ni aku zoom sampai habis dari dalam kereta. Kira ok jugak la kan? Jelas gak gambar dia. Yang ni tak silap aku, aku amik mode auto jer kot. Pepandai la kamera tu ejas dia nak buat mode apa.


Enjoy gambar-gambar berikutnya yang di ambil di tempat yang terpaksa di rahsiakan kerana keselamatan kerajaan (eceh x leh blah la weh!)




Kredit untuk tukang ambik gambor.... kahkahkah :p Sebelum ni rasa macam menyesal beli kamera. Makin lama aku dah semakin boleh menerima segala kekurangan dan kelebihan kamera ku itu huhu.... No body perfect kan... :D

Cukup

No comments:

Post a Comment