Thursday, May 3, 2012

Family Day kompeni....

Huhuhu..... Ia datang lagi.... aktiviti tahunan kompeni kitorang.... Sabtu ini bersempena cuti wesak sekaligus cuti HOL Pahang Isnin nanti. Sebenarnya kitorang tak adalah bersemangat sangat. Bos yang lebih-lebih bersemangat siap dia yg buat proposal semua and cadangan tempat sekali hohoho... Guess where tahun ini? CAMERON HIGLAND!!! LOL!!! kahkahkah!! kenapa ketawa? Sebab dah bosannnn.... 2 kali dah pergi.... Rasa macam tiap tahun pon aku pergi Cameron LOL! Tapi tak apa sebab... tahun ni big bos sangat pemurah.. I LOVE U LAHHH!!! Fully sponsored okehhhh! dapat RM200 sorang lagi untuk duit minyak n blanja. Sape yang menumpang kereta kawan-kawan pon tetap dapat RM200 sorang... So, pandai-pandai lah tong tong yer.... 

Mula-mula bos nak suh duduk apartment ramai-ramai. Ada ka patut??? Kang aku berkemban karang keluar bilik, tak pasal-pasal laki staff aku nampak??? Tak ke naya??? So, plan asal di tukar ke duduk hotel! YAHOOOO!!! Tapi bos tetap nak duduk apartmen. Lantak la... Yang penting kitorang selesa.. Duduk hotel gituewwww.. Dah la beliau bawak kawan baik bini beliau..... n of kos la kawan baik bini beliau tu bawak laki nya sekali.... Rasalah sendiri ketidak selesaan ada orang asing dalam rumah... Kecuali kalo diorang tu memang dah rapat sangat kowttttt.....

Aku kena rancang itinerary la pulop. Adehhhh... Apa jer lah yang menarik... MARDI, Bharat tea plantation. Strawbery Farm, Kea Farm, Taman bunga... itu je lah kot... Nasib baik kena rancang aktiviti pagi ajer... Lepas lunch sukati korang lah nak pergi mana. Adehhhh kena survey tempat makan pulop... Bos memang suka bagi kerja lebih kat i tauuuu....!!! 

Okeh, aku aim pasar malam jer nanti hahaha! Harap2 Sharhan dapat bertahan dengan kedinginan malam kat Cameron nanti... First time pergi sebelum kahwin, Second time pergi masa pregnant, Third time pergi dah bawak Sharhan.... hohoho! 

Sebenarnya walaupon dah gaji tapi bajet aku ciput ajer... Nasib baik dapat elaun dari kompeni boleh la wat beli t-shirt barang sehelai dua kuikuikui! Simpan duit untuk pergi Bukit Tinggi, Indonesia tahun depan.. Insya allah... tunggu airasia buat promosi RM0 tambang... kompom aku booking!!! HAHAHA

Okeh.... hari pon dah 6.30 petang... Mau balik rumah sudahhhh!!!! Nanti kita sambung lagi bila aku ada mood! wakaka!!

Habis!


No comments:

Post a Comment