Friday, December 21, 2012

2013 Is Coming....

Seronoknya... Tahun 2012 bakal melabuhkan tirainya tak lama saje lagi... Semoga tahun 2013 memberi harapan baru buat kita semua... Pejam kelip pejam kelip kejap jer kan dah nak habis tahun 2012... Uwaa.. Umur makin meningkat.... Kakak saya akan berusia 30 tahun pada tahun 2013.... Rasa macam baru je hari tu umur beliau 25 tahun... hukhukhuk.... Masa berlalu dengan cukup pantas...Hari tu pon mak saya baru jer berumur 40 tahun.... Tapi sekejap jer dah 50.... Huuuu... Asyik cakap pasal umur orang jer, umur aku macam mana pula? hehe..

Semoga Allah permudahkan urusan pada tahun 2013 ini.. Memurahkan rezeki kami sekueluarga juga.... Insya allah.... Tak sabar sebenarnya nak masuk tahun baru ni... Tak sabar juga nak tunggu bulan 5.... Hehehe... Owh... Anak saya juga bakal berusia 3 tahun pada tahun 2013... Tapi x best lah... baru jer sambut bday umur 2 tahun pada 2.12.2012 hari tu, x sampai sebulan kemudian dah kira 3 tahun??? owhhh tidakkk...

Eh, insya allah kalau di panjangkan umur, di murahkan rezeki, tahun 2014 nanti saya nak pregnant lah... hahaha! ye dop??? Tunggu dan lihat aje lah... kikikiki....

Habis

No comments:

Post a Comment