Tuesday, December 18, 2012

Berhenti Berharap....

Ok, ini kesinambungan dari post sebelum ni.... Rasanya saya sudah berhenti berharap.... Mungkin memang bukan rezeki saya... huuuu... T_T

Waaaa.... Baru jer fikir nak keluar dari kepompong yang menyetresskan ini.... Ye, memang keje saya nampak mudah, ber fb sepanjang hari, chatting-chatting, komen-komen.... Tapi tetap stress okeh... Lebih-lebih lagi bila sampai hujung bulan, time kena buat financial monitoring... Huuuuu..... Tak perlu lah saya ceritakan di sini... Ia adalah rahsia syarikat.... Policy of secrecy..... 

Oh Tuhan, tenangkan hati dalam sanubariku, untuk menempuh hidup penuh cabaran ini... Oh Tuhan, ku berserah kepada MU.. Agar... Aku tenang, dalam bimbinganMU selalu.... Ha.... Kan dh ternyanyi di situewwww... huuuu... Uwaaaa! Mencikkkk!!!! T_T

Habis

2 comments:

  1. sabolah....ko kompom ker post tu dah wat 2nd i.vie? klu kompom mmg bkn rezeki kolah...sbb bkn senang organisasi besar nak hiring org..banyak level of approving process...aku pun mkn sebulan lebih baru dapat result.

    ReplyDelete
  2. oooo ye ke long.. hehehehe... ok, harapan berbunga semula.... hahaha....

    ReplyDelete