Sunday, February 9, 2014

Selamat Tahun Baru!

Giler! Sudah 9hb February 2014 kot arini. Nak cakap Tahun Baru Cina pon da seminggu lepas lorrr... hehe... Maafkan saya... I've been really busy from Nov 2013 until lah Feb 2014 neh. Meme dop sempat nk update apa2. Start lepas interview PTD 7 nov yg lalu, ibu mertua meninggal 9 nov yang lalu, siapkan fixed asset sebelum audit dari bln 12 hingga bulan 1, mabuk-mabuk x larat tp kena siapkan jugak.... FUHHH! what a tough day i've been through.... T_T akhirnya siap jugak.... walaupon ada yg bermasalah, org akaun kerap nau menanya kt aku tp at least sikit2 aje. pening ah. malas dah nk pikir fixed asset neh. Oh ya bz jugak outstation buat pemeriksaan (eceh mcm polis plop) ke daerah2 dalam pahang. baru sempat pegi section 3 (Temerloh, Bera n Jerantut). pehhh dalam mabuk2 tu gagah jugak la aku n mimi pegi dlm masa sehari jer. Gilerrr... Lepas ni minggu ni ada seminar plop kat Temerloh. Aku kena jadi speaker pulop. Adoihhh pening ahhh. Da la aku tgh mabuk. Kena gak gagahkan diri T_T. Kemudian kena plan untuk ke section 4 plop. Bentong, Raub, Lipis n Cameron. Harap2 mabuk aku ni dah makin kurang... Kenapa saya mabuk? hehehe sebab saya pregnant :) Baru je benti sebulan makan ubat terusssss lekat. Seb baik la aku amalkan pil perancang keluarga bahagia kalo dop setahun sorang la jawabnya! pengsan!

Sekarang ni aku, kakak aku n adik aku sedang merancang percutian ke bandung. Insya allah dlm bulan 5 nnt. Bukan apa, kalo bln 6 ke atas da puasa, lps tu raya lepas tu aku da nk bersalin sgt plop. So, masa yg terbaik ialah bulan 5. Nanti kang lagi payoh sb aku ada ank kecik plop meme dop boleh pegi mana2 la nnt. So plannya nk pegi sendiri jer tanpa travel agent sb kos lebih rendah. Huhuhu at least x la berasa sgt. da la aku kena sponsor suami n anak. Kos yg tinggi mayb cuma flight je lah. Ground kat sana insya allah boleh di uruskan. Seronoknya... Arap2 aku gagah la masa tu sb bln 5 aku da 6 bln peknen nk masuk 7. Jgn terberanak sudahhhh!!!! Tak rela i anak ic indon! hahaha.... cisss x sedar diri. bapak kau indon mari daaaa!  hehehe... xpe indon versi randy pangalela kahkahkah puih!

Semoga di permudahkan segalanya.... insya allah....

2 comments: