Thursday, June 8, 2017

Sudah Bulan May 2017

Alhamdulillah... Sudah sampai ke bulan May kita. Masa berlalu dengan cukup pantas. Pantas sehingga seperti tidak terdaya untuk dikejarkan. Rasa macam sekejap giler dari start cuti bersalin sampai lah masuk keje balik. Masuk keje balik sebelum raya cina aritu. Orang lain siap rileks jer terus sambung ML wpon dah habis 60 hari. Aku jer yg x berani. Padahal boleh sangat masuk keje balik awal bulan February, selepas raya cina. Tapi apakan daya, saya kan seorang kakitangan yang berkaliberrrr uhk uhuk uhuk.

Alhamdulillah atas rezki yang Dia kurniakan. Bulan 12 Dia tarik rezki aku, dan Dia gantikan dengan yang lain pada bulan 3.. Alhamdulillah... dan untuk bulan 4 masih Dia berikan rezki tambahan buat aku selepas dapat backpay increment untuk 3 bulan.... Alhamdulillah... 

Saya ada perancangan untuk tahun 2018. Semoga saya berjaya mencapai apa yg saya impikan. Ia adalah rahsia. Semoga menjadi kenyataan... insya allah...

Sebenarnya banyak nk  kongsikan. Tapi mood tak ada huhuhu

No comments:

Post a Comment