Tuesday, May 8, 2018

Finie Ke Korea 29 March 2018 - 4 April 2018

Assalamualaikum.. .

Selamat tahun 2018 😂. Alhamdulillah impian saya untuk menjejakkan kaki ke bumi Korea dimakbulkan olehNya... Syukur kepadaMu Allah kerana memberi rezeki yang lebih untuk hambaMu ini. Selepas episod di tipu berulang kali hingga duit aku rugi sampai 10k akhirnya aku mengambil keputusan menggunakan duit aku untuk kepuasan diri sendiri. Cukup cukuplah bagi duit kat orang a.k.a kena tipu...  Huuuu. Tu belum masuk duit yang aku bagi kat orang rm1.5k untuk ambik lesen kereta last2 x jadi n duit tu dia x pulangkan 😤

Ok cukup. Malas aku nak ingat balik semua tu. Semoga ia menjadi saham aku di akhirat nanti. Paling penting, aku belajar sesuatu mengenai kehidupan dan harapnya tidak akan di tipu lagi. Cukup lah.

Tadi nak cerita pasal pergi Korea tp hilang plop mood aku sebab x boleh nak upload gambar. Mana best kalo bercerita tanpa gambar kan? Tak apa lah, next time aku story. Basically our itinerary was as followed:

Day 1 - check in myeong dong
Day 2 - travel to Busan
Day 3 - travel back to Seoul
Day 4 - Nami island, myeong dong
Day 5 - Gwangbuk Palace, Insadong, Dongdaemon
Day 6 - Nandaemun, Itaewon, Namsan Tower, Hang river, gwanghwamun park
Day 7 - Nandaemun and Travel back to Malaysia

Nanti kalau dah berjaya upload gambar baru aku cerita k. Hahaha

Harapannya bukan tahun depan lah ye 😂


No comments:

Post a Comment