Friday, July 28, 2017

Kisah Hati

Dalam hidup ini tak semua perkara gembira akan berlaku. Kadang rasa cemburu tengok kegembiraan dan kebahagiaan orang lain sedangkan mereka hanya tunjuk bahagian bahagia dan gembira mereka. Bahagian sedih mereka simpan rapat2.

Hidup aku biasanya penuh dengan kisah gembira sahaja sebab aku jenis malas nak peduli kisah sedih dan duka. Tapi cuma ada satu perkara sahaja yg boleh meng kesan kan aku... Kalau suami aku terasa dengan aku. Itu lah perkara yang akan buat aku sedih. Selain dari itu biasanya aku boleh letak ke tepi aje. Kena marah ke, kena perli ke, sentap ke, langsung x beri kesan pada aku. Tapi kalau ia melibatkan suami aku, memang betol2 terkesan 😂

Maafkan saya suami atas kesilapan dan kesalahan saya. Maafkan saya... Hanya redha suami yang saya perlukan dalam hidup saya. I love u so much....

Isterimu...

😘

No comments:

Post a Comment