Thursday, February 24, 2011

Aku Bengang

hadoih.... dah 3 hari... 3 hari ke hapa.. ni dah 4 hari dah ni.. dari hari isnin aritu dah aku punya nombor kena terminate.... aku tukar subline jadi mainline.. sbb aku nk tukar line jd prepaid.... x de maknanya aku nak pakai line...sejak sejak dah kawen ni, aku dengan syuk tu dah tak ada maknanya nak bergayut sepanjang malam sampai pagi bagai.... perlu ke lagi nak bergayut telefon padahal dah komfem-komfem tido sebelah sebelah???

diorang kata dalam tempoh 3 hari bekerja proses pendaftaran semula. ini bukan 3 hari dah ni... ni dah hari ke 4 dah. macam jahanam tak??? tak kan aku nak kena beli prepaid baru semata-mata untuk guna sementara? banyak duit aku???

x pe sabar... sabar... esok kalo simkad aku masih gagal digunakan, siap la... aku pegi serang kat korang punya office.... kita bakorrr!!!

No comments:

Post a Comment