Monday, June 25, 2012

SAYA PERLUKAN CUTI!

Gila stress kerja sejak akhir-akhir ni. Perasaan ketidak puasan hati aku terhadap pengurusan syarikat menyebabkan aku rasa stress gila walaupon tak patut di stress pown tapi aku nak stress jugak sebab selama ni aku kerja tak stress sangat kan, kali ni nak ambik kesempatan untuk stress habis-habisan...! Selama ni aku tak pernah berkira kerja ganti orang, ganti cashier lah, ganti S.A lah, kalau dorang cuti ke apa, memang tak kesah... Tapi sejak-sejak bos kemain lagi berkira dengan kos, aku pon apa lagi! Berkira la dengan tenaga yang di curahkan! HAHAHA! Lantak! 

Aku mintak elaun kerja ganti cashier n SA. Bos cakap just perlu ganti cashier, SA nanti mekanik yang akan ambik alih. OK! Aku pegang kata-kata ko ni bos! Ko jangan harap aku akan jadik SA yer. Macam mana ko suruh pon, NEVER WIL DO! Wahhh gituewwww! Nak marah punya pasal kan... Ni ha, jadik cashier pon aku dah tak mau dah lepas ni! Gila penat! Elaun ciput! Kerja aku pon dah bertimbun lagi mau pikir pasal kerja orang lain!  HUH! 

Tu dia! stress punya pasal! Sebelum ni aku tak pernah komplen pasal kerja, sekarang hamik..... huhuhu... Tak de mood langsung nak kerja, nak buat kerja... Rasa nak coti ajer.... ! 

JOM! MARI BERCUTI!!!

Habisss....


No comments:

Post a Comment