Wednesday, June 6, 2012

Saya sudah malas.....

Huk huk huk huk... Walaupon ini sesuatu yang tak patut berlaku tapi sejujurnya saya sudah malas dan bosannnnn. Bila la nak dapat kerja lain neh? Harap-harap sangat lulus exam PTD tempoh hari, seterusnya berjaya melepasi PAC dan temuduga. Sejujurnya saya sudah bosan dengan tugas sekarang. Mungkin usia 4 tahun bekerja di sini dan masih di takuk lama menyebabkan saya menjadi seorang yang bosan lagi membosankan. Dengan rutin kerja yang sama, kadangkala datang rutin kerja luarbiasa yang perlu di siapkan membuatkan saya menjadi malas. Cukup malas. Lagi pula perlu menggantikan tugasan orang lain tanpa di bayar apa-apa juga menyebabkan saya menjadi seorang yang berkira. Zaman sekarang segala-galanya adalah uwang!!!! 

Semoga ada rezeki saya pada tahun ini. Semoga dapat saya keluar dari kepompong ini dan bertukar menjadi rerama yang indah berseri. Semoga dan semoga.... Saya perlu beranikan diri mencuba sesuatu yang baru. Buat masa sekarang saya perlu tinggalkan zon selesa yang memalaskan ini. I have to do something to myself and my career. Di sini bukan lagi tempatnya. Saya sudah bosan....... Harap-harap dapat kerja yang baru dengan gaji RM4k KAHKAHKAH! Aku x carik pon padahal! guana nak dapat?????

Habis???

No comments:

Post a Comment