Wednesday, September 5, 2012

Rasa Macam Mahu Bercutiiii......

Syoknya kalau bercuti.... Tak yah kerja, cuti ajer.. Jalan-jalan tepi pantai sambil menghirup udara pagi yg segarrrrr.... SYOK!! How? Macam mana kah mahu memiliki kehidupan seperti itu? Maybe i should kerja sendiri kot... Tapi nak kerja apa? Buat unit trust? Masih perlukan kesungguhan lah.... Sekarang masih belum bersungguh.... Kalau buat betul-betul maybe i can get my freedom of income. Tunggu lah.. Bila otak aku betul-betul udah tepu untuk bekerja. Mungkin aku akan fokus pada kerjaya tersebut. Sekarang mungkin memikirkan untuk mengambil kelas menjahit... How? bila nak ambik? Juga akan di fikirkan kemudian. 

Betul-betul memerlukan ketenangan minda sekarang walaupon aku rasa minda aku sentiasa ajer tenang.... (ye dop?) hahaha. Perlu fokus untuk masa hadapan yang lebih cemerlang, gemilang dan terbilang... Oh ya, malam tadi mimpi orang mati... uff... kenapakah aku bermimpi sedemikian? Tapi ada orang kata, mimpi orang mati, mimpi mayat, or jenazah membawa makna rezeki... Benarkah? Tunggu dan lihat sahaja... Semoga ada rezeki yang lebih baik buatku.... huhuhu.....

Sekarang teringin nak makan frozen ugourt.... Kena belanja suami lah balik kerja nanti, baru dapat singgah... Huk huk... Baikkkkk....

Saya nak pergi tenangkan fikiran dengan melihat gambar-gambar tempat pelancongan dan pakej-pakej pelancongan.....Biasanya fikiran saya akan lebih tenang dengan cara begitu.... kuikuikui.... (gilo)

Habissss.....

No comments:

Post a Comment