Friday, February 24, 2012

Jatuh Katil Pulop!

He he.... Anak aku la tuewww.... Takkan aku lak yang jatuh katil walaupon tido dah sipi-sipi hujung katil. Pagi tadi la dalam pukul 3.30 pagi gitu, dengar bunyik Sharhan nangis. Kelam kabut kitorang bangun tengok-tengok dia tak ada atas katil. Pastu nampak duduk kat lantai kat hujung katil. Ya Allah! Anak aku jatuh katil pulop! Tido buas sangat. Pastu ayah pun angkat dia naik, muka macam terkejut jer. Kesian sangat aku tengok. Tapi budak kecik tu memang tido nyer sangat lah membuas... Main pusing ajer sampai la ke kaki aku n syuk last-last kitorang biar ajer. Tak sangka pulop boleh tergolek sampai bawah. Lepas tu lama jugak la baru dia boleh tido balik. Siap mintak susu dulu. Adehhh.. Aku baru plan nak tido lama sikit huhuhu....

Agaknya kitorang dah kena tido kat bawah kot? Tak payah pakai katil... Tak pon, Sharhan, sila lah tido dalam katil awak semula ya. Lantok la nak nangis pon... hehe... Macam la aku sanggup dengar dia melalak kuikuikui :p


Ibu cinta kamu selamanya wahai anakku..... Semoga Allah memelihara kesihatan dan keselamatan kamu... 

Habis....

No comments:

Post a Comment