Wednesday, February 22, 2012

MC MC....

Lepas aku up entry lepas, memang sah aku demam teruk. Balik kerja terus singgah klinik.... Suhu sampai 39 darjah celcius tu. Doktor suspek demam denggi tapi rasanya bukan sebab tekanan darah aku masa tu tinggi. Dia kata kalo demam denggi tekanan darah rendah kebiasaannya. Tapi dia cakap if aku ada rasa sakit-sakit badan esok, terus lah pergi buat blood test. Dapatlah MC 2 hari hehehe...

Balik rumah tu memang dah tak larat habis dah. Pengsan terus sampai pukul 10 malam. Aku memang tak suka demam teruk sebab perasaannya sungguh susah sekali. Huuuu.... Sebab tu lah kita kena bersyukur dengan nikmat kesihatan sebelum sakit..... hukhukhuk

Esoknya baru lah rasa lega sikit walaupon masih x sedap badan. Tapi sampai hari ni masih ada effect dari demam tersebut di mana aku selalu rasa macam mabuk-mabuk, nak muntah, loya... Adehhhh... Ingatkan pregnant dah tadi huhuhu.... Selera makan pun makin merudum. Baju kerja yang dulu nya ketat nak kancing kat perut, kini tidak lagi wakaka! Kiranya ada hikmah jugak lah demam aritu. 2 hari tu tak makan nasik. Gila lapo tapi langsung tak ada selera. huhuhu.... 

Tak ada mood la pulop nak taip nih. Tak ada cerita menarik nak taip. Nak bercuti-cuti malaysia pun lambat nor lagi. Maybe tahun depan nak pergi bukittinggi lawat ayah sedara kat sana. Insya allah... Tunggu Air Asia buat promosi dulu huhuhu....

ok 

Habis


No comments:

Post a Comment