Sunday, March 31, 2013

Berjaya Temuduga... Alhamdulillah....

Alhamdulillah.... Temuduga yg saya pergi di Vistana baru-baru ini, temuduga paling sempoi itu, jawapannya sudah ketahuan.... Petang tadi dalam pukul 2.30 pm ada no hp yang x dikenali menghubungi aku.Mulanya aku tak mau angkat sbb biasa la kan no x kenal x angkat. Tapi di sebabkn aku memang menunggu panggilan penting jadi no tak kenal pon mesti kena angkat hehe...

Panggilan menanyakan bila aku boleh masuk kerja? Tapi lawak plop sbb aku siap tanya dia "eh sabtu pon keje ke?" ye la da la kol hari sabtu, ptg plop tu. Riso gak kot2 ari sabtu kena keje mcm biasa. Rupanya dorang je kena keje Sabtu. Nanti office hour sebenar 8.15-5.30 isnin sampai jumaat sahaja. Mampos kul 8.15 da masuk kije. almaklumlah aku ni kalo x 8.40 meme kompom x nmpak muka kt opis huhuhu. Dorang semua dah tahu dah huhuhu. Nampaknya kena belajar disiplin la lepas ni huhuhu. Salary aku tak konfom berapa sbb masa interview dah nego RM brapa2. Tp masa yg org kol tu aku tanya berapa salary dia ckp ikut yg aku mintak. Tak apa lah just tunggu n lihat je lah yg mana satu.

Kebetulan pulop bulan 5 nnt aku ada family vacation. Boleh je nak masu 1hb 5 tp mcm alang2 pulop 6-8hb nnt kena amik cuti pulop. Aku ckp la kat dia x kan saya nak buat mcm tu. Baru masuk keje da amik cuti so alang2 masuk je 13hb hehehe... So nanti offer letter dia akan buat 13hb la masuk. Pehhhh siap bagi tarikh bila boleh masuk, aku ni meme kompom berenti la ni huhuhu. Insya allah ni la yang terbaik untuk aku. Perancangan Allah sudah tentu adalah yang terbaik. Alhamdulillah....

Akhirnya.... Ikan-ikan itu adalah milikku :)

2 comments:

  1. weee.. akhirnya ada ikan tu ko punya ada ikan tu ayang aku punya.. maknanya mimpi air dan ikan tu mmg petanda rezeki. .amin..syukur...leh powlah pass ni...heh heh heh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... rezeki Allah bagi.... :) semoga perubahan ini yg terbaik buat kita semua... huhuhu

      Delete