Thursday, April 4, 2013

Bencilah Perasaan Ni....

Tadi dah dapat sms inform appointment letter aku da siap n sudah boleh di ambil mulai esok... Ok... Tapi tak tau la kenapa hati   rasa sedih... rasa rindu bangat sama suami saya padahal beliau ada je depan mata aku neh... Ye lah selama ni aku yg jaga invois n payment untuk SJE (sykt suami aku). Nanti aku dah benti siapa nak tolong dia lagi? owhhh sedihnyaaa... Lagi pulak walaupon lain lain kompeni tp kami ni boleh di kira satu opis la jugak... Pasni aku kejee ngan org lain dah, tak dpt la nk berfoya-foya dgn suamii... huuu... Takut lah... saya rasa takut dengan perubahan yang akan berlaku ni... AAAA!!!!! Lagi pulak opis tu dari awal mmg aku yg handle sedih sangat nak tinggal... Saya sayang semuanya yang ada di situ... termasuk pc saya yang telah menemani saya selama hampir 5 tahun ni.... huuuuu T_T

Sentimental value betul lah rasanya.... Everything... semua sekali yg ada di situ punya sentimental value tersendiri... Aku lah pioneer di situ, dulu masa mula-mula bukak semua benda aku yg uruskan... daftar lesen perniagaan dengan mpk. masa tu merempit dengan linda pergi mpk ye la aku mana ada kenderaan. Huuuu sedih rasanya....

Saya takut la dengan tanggungjawab besar yg bakal saya galas nanti... Huuuu... Cesss! konon nak jadik PTD, kalo tugas baru mcm ni pon aku takut, berangan lagi nak jadi PTD? inyour dream lah! Allah.... permudahkan segala urusan aku, mudahkanlah urusan rezeki hambaMu ini....

Huuuu... Mungkin sebab aku nk dtg bulan kot sbb tu emosi sensitip sikit.... huuu... Beri aku kekuatan Allah.... 

Sesungguhnya perancangan Allah itu lebih baik dari perancangan manusia....

Semoga aku tak menyesal dengan pilihan aku ini... huuuuu T_T 

Sebenarnya saya takut.... takut nak keluar dari kepompong ni.... huuuu



1 comment:

  1. kepompong tulah yang paling best...tapi tu jagaklah yg jadi masalh....haih

    ReplyDelete