Tuesday, April 19, 2011

Budak Makan Gajah

Minggu lepas beli permainan untuk Sharhan dan botol susu yang baru. Botol susu sekarang tak dapat lagi menampung keperluan susu anak aku. Kuat menyusu betul sekarang. Aku belikan seekor elephant berwarna biru. Kalau tarik ekor gajah tu ada keluar bunyi budak ketawa. Kalau dengar malam-malam boleh naik bulu roma semua...

Hobi Sharhan sekarang ialah makan gajah. Huhu... anak aku tu, dapat apa jer mmang dia masuk mulut lah. Tak kira lah botol susu ke, baju ibu ke, tangan ayah ke, apa dia dapat semua kompom masuk mulut terus.

 Makan belalai gajah...



 Perut anak aku dah lebih kurang dengan perut ayahnya... haha :p

Ini dia, kawan baru anak aku. Si Blue Elephant.... Dia ralik-ralikmain dengan gajah biru tu, boleh la ibu buat kerja-kerja lain. Kalau tak, terpaksa la mengadap muka Sharhan je. Sharhan ni pantang kalau bangun tidur tak nampak ibu n ayah. Kompom melalak kuat-kuat. Kalau bukak mata terus nampak ibu senyum kat tepi, startlah dia menyengih ajer keje nya....




 Asal usul Gajah Duduk

 Start dah makan gajah


Tengok gambar atas tu. Anak aku tengah pikir nak buat apa dengan gajah dia kot. hahaha :D

No comments:

Post a Comment