Wednesday, April 13, 2011

Cerita pasal Sharhan

Sharhan tidur pakai selimut... dalam baby coat.... tapi selalu pagi-pagi buta pukul 4 pagi dengar bunyik ehek ehek ehek ehek... Nasib baik naluri keibuan aku boleh terdengar pulop kalau anak aku berbunyi ehek ehek ehek.. Tapi kalau aku mengantuk sangat, ayah dia pun senggung siku aku kejut aku... huuu...
Gambar atas tu bila pagi-pagi dia ehek ehek sebab dah penat baring dalam katil dia. Angkat letak kat katil ibu n ayah sengih-sengih macam kerang busuk... :D oh ya, sambung balik.. pukul 4 pagi aku dengar anak aku ehek ehek, ingatkan nape lah. Kalo ikut hati malas nak bangun. Tapi disebabkan aku adalah seorang ibu, secara automatiknya tetap akan bangun walaupon malas dan mengantuk. Rupa-rupanya ehek ehek ehek anak aku tu sebab selimut dah tutup muka dia. Atau dalam erti kata lain, dia tarik selimut dia sampai ke muka. Nasib baik la tak lemas.... Ish anak ibu ni

No comments:

Post a Comment