Monday, January 9, 2012

Countdown lagi..... hehehe

5 hari jer lagi.... Horeayyyy! Sebenarnya sangat super excited. Berapa hari je lagi. Kemudian akan terbang ke awan biru, tiada yang mengganggu...... Hahaha =)

Tapi di sebalik keriangan itu masih terselit sedikit kedukaan... Eceh tu pon nak kira duka, padahal bukan apa sangat pown.... Cuma.... Along n ateh ada miting kat PD masa aku fly balik ke LCCT... uwaaaa....!!! Kenapakah???? ADEX memang kejam! Saje je pilih 16 hb nak buat miting padahal tarikh lain banyak lagi huuuuu..... Harap-harap mereka sempat pick up aku kat LCCT kalau dop pon, mintak tolong abang ipar aku lorrrr... Nanti bayar jer duit minyak.... huhuhu.... Tapi i takut nak susahkan u lah.... wakaka... Tetibe....

Setahun yang lalu aku kata nak buat entry tentang planning activity khennn... Rasanya dah setahun berlalu pon masih x up lagi entry tentang tu huhu... Ok, bersempena dengan countdown 5 hari ni aku akan senaraikan jadual aktiviti kami... Wahhh gituewww! Siap ada aturcara perjalanan majlis khennnn.... (gedik betul nyampah aku baca)

LANGKAWI ITINERARY


1st day

Tetiba aku malas nak tulis. Boleh dop? hampeh.... Tadi semangat nak taip apakah planning aktiviti aku. Pastu tetiba aku rasa macam x payah lah tulis. Last-last rasanya tak follow pon... Wakakaka... So, tunggu balik dari sana nanti baru aku up entry tentang aktiviti aku kat sana. Ok kan gitu...

Jangan mare.... Langkawi jer pon... Bukan Austrolia or Korea pon.. huuuu... Ikut kemampuan ajer....

Habis



No comments:

Post a Comment