Monday, September 26, 2011

Hargai apa yang kita ada....

Aku jumpa blog ni dimana pun aku dah lupa....Doa Buat Alanna... Blog ini menyedarkan aku tentang sesuatu.... Tentang betapa kita seharusnya menghargai apa yang kita ada. Kerana sesungguhnya segala yang kita ada ini hanyalah pinjaman semata-mata...... Ibu dan ayah, adik beradik, suami, anak-anak..... malah diri kita sendiri juga hanyalah pinjaman dari Allah dan bila-bila masa Dia berhak mengambil kembali apa yang dipinjamkanNya.......

Tiap kali baca blog di atas, air mata aku pasti menitis. Dan pernah sampai satu tahap aku terasa seperti aku pernah mengenali Alanna, seperti aku biasa dengan Alanna.... Bila dengar lagi Alyah Kisah Hati, pasti aku akan ingat akan Alanna....  

Aku sayang bangat sama kamu Muhammad Sharhan Sufi.....

Cukup.... T_T

No comments:

Post a Comment