Thursday, September 8, 2011

Panduan... Panduan... Panduan....

WAAA!! AKU DAH GILA!! Huhu.... Padahal lambat lagi kot nak gi sana... Aku dah gila-gila punya google panduan membeli belah di Langkawi macam kan esok karang je dah nak pergi... Adehh... Siap aku boleh pulop jadi stress bila pikir, kalo aku beli periuk2 kaca, glassware, set pinggan mangkuk, aku nak letak dalam apa? nak wat naik atas flight ke letak kat tempat luggage? kalo letak kat luggage stress pulop pikir kalo diorang main campak-campak ajer beg aku nanti, habis berderai semua pinggan mangkuk tu. Adehhhh... Aku ni dah gilo ko apo ni? kalau bawak naik ke cabin karang, takut terlebih pulop muatan berat dia.... STRESS AKU!

AAAA!!! TAK MO PIKIR X MO PIKIR!!!

KAHKAHKAH

(entry ni memang gila siolll)

CUKUP!

No comments:

Post a Comment