Monday, March 26, 2012

Budak Kecik...

Comel pulop bila ingat Sharhan pagi tadi. Masa aku bangun pergi bilik air tengok dia tengah sedap lagi tidur atas katil. Aku pun letak bantal golek untuk jadi penghadang supaya dia tak jatuh. Tiba-tiba masa tengah ambik air sembahyang dengar bunyik macam ada orang ketuk pintu bilik air. Ok, dah siap ambik air sembahyang tu aku pon bukak pintu bilik air tengok-tengok budak kecik sedang mencangkung di depan pintu. Aku agak dah mesti budak kecik nih yang ketuk tadi. Alahai kesiannya... Tak menangis pulop tu bangun tidir tak nampak ibu ngan ayah. Biasanya menangis carik kitorang. Agaknya dia dengar bunyi air dari bilik air tu yang dia kompiden ibu ada kat dalam tu. Kesian sangat. Aku pon peluk la dia bagi semangat sikit (eceh mcm anak aku paham jer).

I LOVE U BABY :X muahhhh


Habis...

No comments:

Post a Comment