Friday, March 16, 2012

Saya sudah ada ini......

 Komik? bukan......

 Eh? Apa itu? jeng jeng jeng....

 Oh oh... IPAD 2??? haha TIDAK SAMA SEKALI!


Ia adalah APAD MADE IN CHINA.... KAHKAHKAH! Ok gelak jer besar besar x per.... Saya tak marah kerana walaupon ia made in china, saya ada.. kau ada? wakaka! ohhh kau ada ipad2 kewwww.....  Huuuu gaji kau besar ok la tuewww.... apad saya ini berharga hanya... jeng jeng jeng beberapa ratus RM sahaja... Bawah RM500 lagi tuewww.... Kegunaan nya hanyalah untuk main game jer.... wakaka!

Ok, sebenarnya aku tak nampak pon apa kepentingan untuk aku memiliki apad ini. Cuma nafsu aku jer mengada-ngada nak teknologi. Kau nak teknologi sangat kan? Nah hambikkk! hahaha... Ok, apad ini di bayar secara ansuran kepada supplier... Korang nak bayar ansur-ansur aku x jamin boleh ke tak wakaka!

Sesiapa yang berminat untuk memiliki apad ini boleh la menghubungi Ally Sabari iaitu kakak saya... Hehe... Apad ini canggihnya lebih kurang ipad2 jugak (eceh nak jugekkkk) Internet wifi pon boleh, broadband pon boleh cocok. huhu... 

Bateri apad habis la pulop... Tengah syok syok donlod game neh hehe... Ok... babai...

Habis...



No comments:

Post a Comment