Monday, March 26, 2012

Bercanda di Pasiran Pantai

Sebelum bercanda di pasiran pantai, kita makan dulu yer... Hari ni ibu belanja McD guna duit yang ayah bagi hua hua hua :D Tempatnya adalah di McD Teluk Cempedak, Kuantan.

 Sharhan kemain excited lagi... Ayah duk menjeling hehehe

Pandang kamera.... Pandang kamera.... Tak de maknanya nak pandang kamera kalo dah dia nampak bas or lori kat luar tu.. adehhh...

Ni pandang kat awek mana pon x tau la aku huhu..

 Eh eh! skodeng sape tuewwww?

Berjalan di atas pasir... pasir kat sini bapok la kasarnya.. Rasanya kalau tak silap aku ni pasir sungai ni bukan pasir pantai....

 Berjalan ke arah sesuatu....

Berjalan ke arah mereka yang tidak dikenali.... Kalau aku tak ambik, kompom dia main tegur jer sesiapa yang dia jumpa. Adehhh anak aku neh. Peramah sungguh!

 Carik port baik punyerrrr

Ok, boleh start main pasir....

Gambar-gambar masa kat pantai tu En. Syuk tak ada sebab tengah pergi mengurut kaki. Kemain syok lagi eh? Kaki aku sampai sakit-sakit sebab banyak berjalan dan berlari kejar budak kecik ni. Tu tak masuk lagi part dia ngamuk sakan tak mau balik. Aku angkut ajer dia lantak la orang nak tengok pon. Seronok sangat agaknya berenang dalam pasir. Aku takut masuk mata ke apa. Last-last aku angkut jer lah budak kecik tu bawak naik ke atas kat tempat ayah dia urut kaki. Memang ngamuk sakan la budak tu. Ada ibu kesah???... HAHAHA.. Kejam dop? Pasir tu dah la besar-besar, kang masuk mata payoh pulop aku nak keluarkan ke apa. Tapi sebenarnya memang dia da ngantuk pon sbb tu la buat perangai. 

Pukul berapa eyh sampai rumah? Rasanya dalam pukul 4 lebih ke pukul 5 kot. Balik tu terus mandikan si sharhan tu (ayah dia la yang mandikan, mak dia dah membuta kepenatan hahaha) Pastu tido sampai ke Maghrib. Huhuhu... Malam tu Makcik Ierah dia ajak kitorang join ateh lepak pantai pon x join. Meme tak de de kitorang ni kalo da balik rumah nak keluar semula. Memang payah la nak keluar kalau dah sampai rumah... Huhuhu... Rupanya diorang pekena ikan bakar tuewwww!!! (Tapi aku tak dek duit nak share pon huhuhu)

Sekarang ni aku macam teringin nak gi Genting lah. Maybe next year kot Insya Allah..... Sharhan besar sikit ok la kot huhuhu. Duit dah habis spend masa gi Langkawi aritu hukhukhuk. So tunggu peruntukan tahun depan plop. Arap-arap ada la rezeki kerja dengan gaji yang lebih tinggi huuuuuuuuuuu......

Ok habis....









No comments:

Post a Comment