Monday, April 2, 2012

Keluarga Pakcik Sabari Akan Bertambah.... Hiuew Hiuew Hieuw :)

Alhamdulillah.... Berita baik buat keluarga pakcik Sabari... Walaupon dah dekat seminggu berita ni, tapi gue tak dek masa nak buat entry khas bersempena dengan kejayaan adik aku yang baru kahwin bulan 12 aritu mempregnantkan diri wakaka! Kira aku lagi terer ah teh sebab sebulan kawen terus lekat, tengah patah kaki pulop tu.. HAHAHA! ok abaikan!

TAHNIAH buat adikku Ateh.. Akhirnya usaha anda membuahkan hasil lumayan. Bersiap sedialah menghadapi kehidupan bersama baby tersayang.... Insya Allah... Tak ada la muda sangat pon nak beranak . Umur ko pon dah 24 tahun dah pon. Dah matang sangat dan umur-umur macam ni tengah kuat lagi nak meneran nanti wakaka!

Well, tapi bagi aku yang tak pernah berkesempatan untuk berbulan madu ketika baru berkahwin dulu dan terus dapat baby, ermmmm (ceh! padahal dulu aku ngan syuk yang mmg nak anak sangat wakaka!) Kira ok la tu ateh sempat gak la ber honeymoon dulu. Pasni ada anak ingat senang ke nak berjalan ala-ala orang baru kawen? hahaha.... Tapi yang bestnya ada anak, excited nak bawak anak gi jalan, explore dunia huhuhu :p 

Well, selamat menempuhi alam hamil dan kelahiran... Pejam kelip pejam kelip sekejap jer 9 bulan... Lepas tu bersalin, lepas tu rindu nak pregnant lagi wakaka! 

OK bye!

Habis....

No comments:

Post a Comment