Friday, April 20, 2012

Huhuhu.... ^_^


Hahaha! Apakah??? Hik hik hik... Semalam buat majlis sambutan hari jadi aku kat pejabat puan. Oh bukan aku sorang, dengan kak azie pfas properties jugak. Jugak sebagai majlis farewell aida (pun staff properties tapi dah dapat kerja lain... Untungnya dia...) 



Tadaaaa! Ianya adalah sebuah hand beg hadiah from my lovely boss.... Huhu... Macam tahu-tahu jer beg aku memang dah buruk bangat seperti gambar di bawah.... Hari ni datang kerja terus pakai beg baru. Nak harap aku beli beg baru rasanya selagi tak roboh beg yang ada tu memang tak de lah nak beg baru ke apa. Pakai jer apa yang ada. Jimat bajet lah sangat kan... Tahla, maybe sebab aku tak rasa handbag adalah satu keperluan sangat kot. Biasa-biasa jer. Pakai yang buruk pun okeh janji ada.. huhuhu... Tapi ni dah ada orang hadiahkan, so akan di gunakan sehabis-habis nya... Terima kasih...


Kesian pulop aku tengok beg buruk aku neh... 2 tahun gak kot pakai. Sejak Sharhan lahir sebab senang beg besar-besar ni. Mana nak letak pampers nya, susu lagi, sapu tangan dan berbagai lagi.... So, lepas ni boleh duduk diam-diam dalam bilik stor. Terima kasih untuk khidmat bakti mu selama ini. Hehehe....



Dari kiri, kak zie, aida, aku n my lovely boss..... 


Kek yang sedap. TQ bos sebab belanja. Rasanya kalau nak harap beli sendiri memang tak dapek lah hehehe. Mahal bangat. 

Sekian laporan saya untuk kali ini....

Habis....


No comments:

Post a Comment