Tuesday, April 3, 2012

PMS Syndrome

Very the gloomy... What feeling is this? maybe this is called "Pre Menstrual Syndrome" - Sindrom Pra Menstruasi... Adehhh rasa macam nak marah orang ajer. Tak suka betol lah.

Lepas tu karang nak buat appraisal pulop untuk bebudak neh. Kalau emosi terganggu gini kang tak pasal aku buat appraisal berdasarkan emosi bukannya fakta semata-mata. Ini menunjukkan tahap profesionalisma aku berada di tahap yang cukup rendah. Ecewahhhh.... Bila gloomy and moody aku datang memang aku main sound orang direct ajer. Tadi baru jer aku sound staff aku tak buat tugas dia. Berbuih dah mulut suruh buat tapi dia boleh buat dekkk ajer. Aku tak faham orang yang jenis macam ni. Buat kerja sambil lewa macamkan arahan kita tu main-main. Apa alasan dia tak nak buat tu pon aku tak tahu. Time mood aku baik memang aku buat senyap je lah... Time mood aku gila macam ni memang tak de de aku nak jaga menjaga hati orang neh.

Ermmm lagi apa ya yang membuatkan aku stress. Oh pasal budak baru tu. Tak adalah nak stress sangat sebab bukan bidang kuasa aku pun nak tegur budak tu sebab dia duduk kompeni lain. Cuma nya aku berharap aka ada orang menegur cara berpakaian dia. Mungkin dia tak tahu pakaian yang sesuai ke pejabat kannnn... Saya percayakan suami saya... (Waahhhhh tu yg aku riso sangat2 rupanya KAHKAHKAH)

Ok

Habis...

No comments:

Post a Comment