Thursday, April 5, 2012

Hampehhhh....

Adoh! TENSEN! Apsal blog nih dah tukar interface? Aku suka yang dulu lorrrr! Tak suka lah putih-putih suram ajer macam ni. Puas aku carik mana nak klik untuk new post... Adehhh... Nak tukar dengan yang dulu boleh dop? 

Kena belajar balik untuk menggunakan interface yang baru nih. (ceh kompiden jer aku guna perkataan interface sekali saloh!) hahaha.... No worries! I am a fast learner wakawaka!

Bosangggg!!! Selagi tak siapkan appraisal bebudak neh selagi tu hidup aku tak tenteram! HUKHUKHUK! Ye, kompeni kami memang ajaib... Orang awal-awal tahun sebok dengan appraisal apa ke semua tuh, aku nih tengah-tengah tahun baru nak sebok. Masa ada sebulan lagi neh. Mana nak kejar benda lain lagi. Banyak tol benda nak buat sebenarnya, tp as usual, rilekkkkkk (lah sangat khennnn??)

Tak dek mood lah. Rasa macam nak buat sesuatu yang menarik contohnya seperti: SHOPPING! (erghh duit x dok plop). Mungkin saya perlukan tempat yang aman dari gangguan like a: VACATION??? (erghhh duit lagi!) Adoihhhh! Waiting n waiting for better career and better remuneration with highly secure job hukhukhuk :p 

Keep on waiting baby.... :)

Habis

No comments:

Post a Comment