Monday, January 28, 2013

Apa Aku Buat Pukul 4.48 pagi x tido neh???

Gila panjang tajuk huhuhu. Pukul 4 tadi anak aku bangun sebab muntah. Sampai sekarang aku plop yang x bleh tido. anak aku dah tido dah. kesian...Perut kosong masuk angin kot. Muntah susu aje. 

Aku kalo x leh tido ni la yang aku menyampah. Mesti aku duk pikir pikir dan terus pikir. Benda yang aku pikir ni padahal aku tahu dah akan menyakitkn hati aku sendiri tapi tetap aku duk pk jugak. Baiklah aku bangun semayang tahajud ke apa lagi molek rasanya daripada duk pikir2. Bila aku pikir mula la aku sakit hati. Tapi aku yakin, bak kata pepatah, buat baik di balas baik, buat jahat di balas jahat. 

Semoga Allah lindungi aku dari mereka yang cemburu, iri hati, hasad dan niat jahat lain terhadap aku. Sesungguhnya tiada yang mampu memberi mudarat selain dari izinNya.... Bertazkirah gitueww aku pagi2 nih. Hehe....

Ok lah, baik aku buat benda yg lebih bagus.

:)

No comments:

Post a Comment