Saturday, January 12, 2013

Padan Muka...

Padan muka ini ditujukan khas kepada mereka mereka yang cuba nak carik kesalahan dan keburukan aku tp akhirnya termalu sendiri sebab last last sangat jelas dorang sebenarnya yang salah bukan aku kahkahkah!

Begini alkisahnya... eh tetiba malas plop aku nk bercerita. tapi yg lawaknya dorang duk kata la aku wat double claim siap bagi surat lg suh bg penjelasan kenapa double claim? kt kompeni tu pon claim kt kompeni ni pon claim. aku dpt je surat tu duk terpinga pinga ni apa ke hell nya? aku pon dan dan tu la taip surat bitau mana ada double claim, siap lampirkan bank statement lg. ok part paling lucu, aku attach sekali dgn memo tahun 2010 nunn.. apa yg lucunya??? yg lucunya sebelum dorang htr surat tunjuk sebab tu rupanya ada perbincangan dah mereka berdua tu masing2 duk cakap tak ada agreement la tak ada hitam putih la. last2 bila dpt memo tahun 2010 tu terang2 nama ko kot yg decide utk buat split payment ke 2 buah kompeni siap memo tu aku dah cc kt semua yg terlibat. kahkahkah sila ketawa kuat2. dan yang klako nya mereka siap pesan suh jgn ckp pape kt aku. tapi akudah tahu pon kahkahkah malu setepek. tu la lenkali nk tuduh aku wat keje tah pape siasat dulu beb n moral of the story, please lah wahai bos, jgn ego sgt nk directly tanya dulu kt staff kalo ada benda2 x clear. jangan nnt malu muka di kemudian hari kahkahkah!

Bg aku, wat bodo sudah. selagi kita x wat benda salah apa nak takut kan?? dan jelas sgt di sini 'dia' memang nk jatuhkan aku. kenapa eyh?

No comments:

Post a Comment