Wednesday, January 23, 2013

Aura Negatif

Seriusly aku bukan seorang yang suka berfikiran negatif. Aku nih jenis pikir semua orang adalah baik. Tak ada kaitan pun dengan benda yg aku nk cerita nih.... Aku kadang kala rasa annoyed sangat dengan orang yang terlalu negatif sampaikan aura negatif dia tu boleh berpindah kat aku. Aku tak suka la bila aura positif aku bercampur dengan aura negatif. Aku kalau boleh biar lah sentiasa positif ajer. Sebab aura negatif nih betul-betul boleh mensemakkan kepala aje. Boleh bikin tensi tahap dewa-dewa. Aku kena jauhkan diri dari orang-orang yang ada aura negatif nih. Sikit-sikit tu ok lah, boleh la lagi aku wat tak tahu. Tapi kalau dah over sangat negatifnya memang boleh bikin stress.

Aku juga sebenarnya jenis, aku lebih rela tak tahu daripada bila aku tahu aku hangin, nak marah, n bengang, tensi dan semua benda yg buat aku rasa meluat. Bila orang dengan rela hati nya nk memberitahu aku sesuatu yang tak sepatutnya aku tahu, dia tak pikir ke apa yg akan aku rasa.. kecuali kalo dia memang ada niat untuk buat aku marah and supaya aku membenci org sekeliling aku? Uff... I really not into it.. Aku lebih suka suasana keje yang aman tanpa persengketaan..... Oh plissssss....... Allah, permudahkan jalan rezeki untukku, permudahkan urusan kerja ku, lindungi aku dari mereka yang berniat jahat.. Sesungguhnya hanya Engkau yang Maha Mengetahui...

Uff!


No comments:

Post a Comment