Wednesday, December 28, 2011

Adik Aku Udah Kawen..... =)

Alhamdulillah.... Tepat jam 10 malam adik aku berjaya di nikahkan oleh Tok Kadi yang lambat satu jam.... Cess.... X apa, boleh di maafkan... Yang penting, udah selamat semuanya. Waaa..... Besor dah adik aku. Dah kawen pon. Hoih! ko tahu? Gila penat uruskan kenduri kahwin. Malam tu tido, esok pagi kaki aku x boleh di gunakan lagi.... Jalan pon hencut-hencut. Nasib baik sekejap jer huhu... Waduh waduh... Penangan jadi perancang majlis perkahwinan punya pasal... Yang penting, coctail buah yang aku buat, laku beb.. licin.... hahaha

Ok, boleh lah layankan gambor.... (Kalau lah cuma gambar yer... :p hehe )


Angin kuat nehh.. Terbang wehhhh...

 Pengantin udah sampei.... Tapi tok kadi nya enggak sampei-sampei lagi.... huhuhu

Ateh dan pengapit nyer yg meletopss gituewwww....

 Baca surat cinta kewwww...? Auwww... gila gediks ok ejaan aku huhuhu.....

 Acara membatalkan air sembahyang..... Dah... batal dah.... hehehe....

Sebok jer budak pakai baju oren kat belakang tu. Hehehe... Ambik berkat kew? Kumpul duit banyak-banyak yer.... Kitorang dah tahu dah Abg Long nanti tunggu orang masuk minang dia, dia cakap dia x mo minang. habis duit.... hahaha... Kesian la... sape la pompuan yang malang tu hahaha :p

Mencik tawwww.... Tak sempat balik rumah pakai baju sendirik ok. Gila babas punya bz aku nehhh... Bila aku dah sedia nak balik, En. Suami pulop bz... Last-last mandi kat rumah Mama, sauk jer baju along masa zaman dia slim dulu.. Tudung pon pakai jer lah mana ada... Redho je lah.... Hancur hasrat aku nak pakai baju kurung purple T_T sob sob... Make up pon x, tu yg berminyak bagai muka aku tuew.... owh..... T_T

 Enterprem... hohoho

 Hoi! Bunga tangan ko mana ha???

 Dengan mak ucu... Adik mama....

 Melayan peminat-peminat..... ececeh.....

Ni jer lah gambor pengantin duduk berdua atas pelamin yang ada.... Lepas tu masing-masing berterabur.... Lantak korang lah.... hahaha...



 Hambik! Pengantin sumbat kek kt pengapit kuikuikui :p

 Oit! Taik bintang! Bukan la! Taik lembu! wakakaka :p

 Gambar yang penuh dengan epik. Epik lembu, kereta dan.... tangan alien... hahaha

 Angin bertiup kencang..... Gila kencang ok. Bukan main-main. Kencang punya kencang....

Ada budak kecik sebenarnya bawah tu. Nak bermanja dengan mak teh dia.... Comel...

Ok, itu sahaja buat masa ini. Penat tak hilang lagi ni. Minggu ni majlis sambut menantu pulop kat UPM.  Datanglah beramai-ramai. Hip Hip Horeayyy!! Planning minggu ni nak gi ICity Shah Alam, lepas tu nak gi Putrajaya, pastu nak gi  Zoo Negara. Biasalah kan bawak budak-budak ni, Zoo Negara jer lah tempat yang paling sesuai kot wakakaka.... :p

Habis


No comments:

Post a Comment