Thursday, December 15, 2011

Cepat Sungguh Masa Berlalu...

Lagi 8 hari jer akan tibanya hari yang di tunggu-tunggu oleh adik aku. Rasa macam baru semalam countdownnya dalam sebulan lagi... Tup tup hari ni dah tinggal 8 hari jer.... WOAHHHH!! Entah macam mana persiapan dari pihak ateh. Dah ok ke. Aku ni nama jer duduk dekat dengan mama, tp tak berkesempatan nak tolong-tolong apa yang patut... Contohnya tolong bungkus kerepek..... Hmmm.... Bila dah kawen, ada anak, ada suami, ada komitmen, segalanya dah tak semudah dulu.... 

Tak apalah, ateh pon dah nak balik Sabtu ni. Tolong lah mama apa yang patut yer... Aku x sempat nak tolong pape. Balik kerja, ambik sharhan, balik da nak kena masak semua. Pastu da siap masak, makan, mata da ngantuk.... Kain pon bertimbun tak lipat lagi.... Harap-harap semut tak buat sarang lagi bawah kain tu... (Hampesss siap semut bersarang bagai hukhukhuk)

Ni entry aku ni nak cakap pasal apa sebenarnya ni?

Back to the point.... Cepatnya dah tinggal 8 hari jer lagi sebelum tibanya ke hari kenduri perkahwinan adik aku. Semoga semuanya berjalan lancar. Harap-harap katering, set pelamin, semuanya berjalan lancar. Lepas tu kenduri belah lelaki pula yang akan di adakan di UPM. Huhu... 

Adik aku ni pilih tarikh kawen tak brapa ong la..... hekhekhek jangan mare.... :p Ye lah hujung tahun betul, pastu orang pun da nak start bukak sekolah, kebetulan pulop suami aku nak kena buat major servis and tukar timing belt.... Banyak pakai duit tuewwww.... huuuu... Kompem gi kenduri sambut menantu nanti kami kekontangan..... Adehhh.... Tak boleh shopping mana la... Rumah along dekat bangat dengan Nilai 3... Tutup mata jer lah T_T

2 minggu lepas kenduri pula, akan berangkat ke LGK... HOHOHOLICKKK!!!! Pakai duit lagi.... Tapi takpe, dividen ASB da masuk masa tu hohoho! Setahun sekali jer ngabih duit. Lagipon bukan nak beli apa sangat. Aku nak jalan-jalan jer.... Paling-paling pon kang aku beli kain batik ngan coklat jer buat souvenir... Pastu beli T-shirt yang 3 helai RM10 tuewww jerrrrr hohoho :p 

Ok, entry aku dah hilang hala tuju... babai...

Habis


No comments:

Post a Comment