Tuesday, December 13, 2011

Ombak Rindu Gitueww....

Masuk hari ni dah dekat seminggu pon aku poey tengok cerita Hombak Rindu (sesuka hati jer aku.. kang kena saman kang....) Sana sini pun mereview tentang filem ni so tu yang malas tu...

Best giler citer ni.. Kelako... Part yang aku rasa sebak cuma masa Izzah kejar Hariz pastu tumpah darah.. Tu jer part yang aku rasa macam sebak la jugekkkkk... Lain-lain tu aku rasa banyak part yang lawak. Aku siap tepuk-tepuk peha laki aku kot-kot dia tertidur.. KAHKAHKAH!

Masa Pak Dollah tetiba emo datang rumah bitau Hariz tu anak dia, yang tu gila lawak.... Aduhh.. Nak tergelak aku tengok pakcik tu. Oh ya, masa kat rumah Pak Dollah masa buat kenduri sebelum dia pergi haji tu, kantoi Hariz dengan Izah dalam bilik, pastu diorang bitau la dorang tu suami isteri dah 2 tahun... Tengok tak muka Pak Dollah? Tetiba dia yang terlebih happy... ooo mungkin sebab Hariz anak dia kot.....

Lagi satu masa part Mila nak tanggalkan cincin kahwin dia tapi tak jadi (part dia gaduh ke apa eyh.. lupa plop aku) Ada org dalam panggung tu jerit.."sayanglah tu...!!" satu pawagam gelak kuikuikui..... Oh yes... Part masa kat atas batu yang Hariz peluk Izzah tu, perasan tak kat belakang tu ada amoi cina tengah tunduk2 lalu bawah pokok? Spoil betol dia punya cinematografi HAHAHAHA!

Wah banyak betol aku mengutuk.... Overall Aaron Aziz memang hencem..... KAHKAHKAH!

Habis

No comments:

Post a Comment